czwartek, 29 września 2011

Madame

Tym razem będzie trochę rockowo! :) Cały outift składa się praktycznie z nowych rzeczy, kupionych w tym miesiącu. Zielone spodnie i biała bluzka z szerokimi ramionami (czego nie widać na zdjęciu) to nowości z Zary - chyba mojego ulubionego sklepu, w którym zawsze mogę coś dla siebie znaleźć! Wydaje mi się, że nie pamiętam nawet dnia, w którym nic mi się tam nie podobało. Kopertówka w panterkę, upolowana na wyprzedaży w Berlinie za 5euro, jest najmocniejszym akcentem całego stroju i sprawia, że nie jest on nudny.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć!








BUTY - TK MAXX
SPODNIE - ZARA
BLUZKA - ZARA
RAMONESKA - PIMKIE
KOPERTÓWKA - H&M 
BIŻUTERIA - H&M
OKULARY - F&F

9 komentarzy:

  1. buciki rewelacyjne! Spodnie, kurtka, boskie! Cudowny sweterek, cudowna torebka! Całe połączenie jest doskonałe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kopertówka ;D
    zapraszam na nową notkę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zestawy:) Najbardziej podobają mi się buty. Madame, co sądzisz o luźnych swetrach?;) Bylam dzisiaj na zakupach w CH, i szczerze to aż roi się od tego typu odziań. Jeżeli je lubisz, to jak sądzisz, jaki krój i kolor bylby najodpowiedniejszy? ;) Pozdrawiam serdecznie i przepraszam, że tak Cię męczę, ale według mnie jesteś ekspertką w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i koperta ŚWIETNE !!! Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit. :)
    Wszystko jest świetne, ale ja bym zrezygnowała z okularów :D.

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prosto, ale bardzo, bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. @famfaramfam & martienn : dziękuję ślicznie!

    @Julka : Dziękuję za te miłe słowa. Nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć. Jeżeli chodzi o luźne swetry, to są one fajne na jesień, z tego względu, że zawsze w nich ciepło, a dodatkowo czujemy się w nich bardzo komfortowo, aczkolwiek mojego serca raczej one nie podbiły. Ja kupując taki sweter zdecydowałabym się na jakiś srebrny albo złoty, ponieważ błyszczące tkaniny są dla mnie najfajniejszym trendem na jesień. Myślę, że znajdziesz coś dla siebie!

    @Monsiunia & Sleeping_beauty & Bobs. & Stylioki : dzieki



    xx, Madame

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne okularyyy! :) Jeeeeju!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...