sobota, 17 września 2011

Blanca.

Teraz nadeszła moja kolej. :)
Na początku chciałabym wszystkich Was przeprosić, że tak długo musicie czekać na nowe notki. Jednak zrozumcie - szkoła. Mamy co raz mniej czasu na robienie blogowych zdjęć, ale mimo wszystko będziemy się z całych sił starać! :)
Dzisiejsza stylizacja? Znów nic specjalnego ani wyszukanego. Ot, prościzna. Zwykły szkolny zestaw.
Koronkę kupiłam całkiem niedawno w secondhandzie, szorty i oxfordki doskonale znacie z poprzednich setów. Dodatki? W raju - na wyprzedaży. Mam nadzieję, że się spodoba!
w kadry objęła Angelika Fabiś.







koronka : secondhand
top : secondhand
szorty : secondhand (levis) 
buty : TK MAXX
dodatki : Glitter / C&A / DIY

6 komentarzy:

  1. podobają mi się bardzo spodenki, boska narzutka/bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowa bluzka jest boska, zrobiłabym z nią milion jeden stylizacji. Jest cudowna! I zazdroszczę tak chudych nóg, dzięki którym możesz nosić białe rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. famfaramfam: , cieszę się! :)
    MarieAntoinette: , mam taki zamiar! , dziękuję pięknie :)))

    xo, blanca.

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne oxfordy! na pocżatku myslałam ze masz tak jasna karnacje a to rajstopy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia: , miło mi że się podobają! :) hah, moja karnacja również nie należy do najciemniejszych. ;))
    pozdrawiam cieplutko

    xo, Blanca.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...