czwartek, 15 września 2011

Chloe

Hej, nie było mnie jakiś czas, ale tak to bywa w roku szkolnym - szkoła, zajęcia dodatkowe, dom, szkoła... i tak w kółko, więc jak widzicie trudno jest mi znaleźć czas na posty. Dzisiejsza stylizacja jest codzienna, elegancka, a jednak odpowiednia do szkoły (przynajmniej moim zdaniem). Ubrałam dziś spódniczkę, którą znalazłam na wyprzedażach, transparentną panterkę i moje ulubione koturny z sequina. :)




marynarka | H&M
bluzka | topshop
łańcuszek | orsay
pierscionek | glitter
spódniczka | ZARA
koturny | sequin.pl

12 komentarzy:

  1. zajebiście, btw kocham paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi o efekt końcowy! :D < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zrobiłaś paznokcie? ;ooo
    świetny zestaw, doskonały! Pierścionek mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=3EMgt4_jW5U :)
    dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba i też uważam, że jest to odpowiedni strój do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś młodą, śliczną dziewczyną. jednak trochę dziwi mnie to, że ubierasz się tak poważnie. czekam niecierpliwie na bardziej szaloną stylizację (choć ta i tak jest świetna), bo naprawdę ma się na kim prezentować:) pozdrawiam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. @MAGDArling: dzięki <3
    @Olga: miło mi bardzo :)
    @Julla: dzięki za miłe słowa, szczerze mówiąc nie wiem, dlaczego... może to ta pogoda. następnym razem spróbuję nabrać kolorów :))

    Chloe

    OdpowiedzUsuń
  8. pierscionek jest przeeeegenialny! *__*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...