niedziela, 11 września 2011

Madame

Temperatura na zewnątrz czasem zmusza nas do ubrania czegoś lekkiego i zwiewnego. Ostre słońce i ciepłe powietrze często wywołują na naszych twarzach uśmiech i radość. Tak było i tym razem. Moją marynarkę z second hand'u postanowiłam połączyć z zieloną bluzką. Do tego jazzówki i inne dodatki i bardzo prosty set gotowy.





MARYNARKA - SH
BLUZKA - ZARA
SZORTY - STRADIVARIUS
KAPELUSZ - H&M
OKULARY - F&F (TESCO)
NASZYJNIK - H&M
BUTY TK MAXX
TORBA - TK MAXX
PIERŚCIONKI - GLITTER

20 komentarzy:

  1. marynarka jest świetna i bombowy kolor bluzki - butelkowa zieleń jak dobrze widzę, hit sezonu :)
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. @JudY : dzięki! tak, to butelkowa zieleń. jak kupię coś burgundowego to na pewno powstanie set z zestawieniem tych kolorów! :)
    @Rykoszetka : dzięki
    @EevvaStyle : dziekuję bardzo w imieniu swoim i dziewczyn! :)

    xx, Madame

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, fajnie :D Madame, nie myślałaś żeby stworzyć jakiś sportowy zestaw?:P bardzo by się przydał, a zwłaszcza, że masz świetne wyczucie "modowe", to na pewno byłby inspiracją dla wielu osób. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @famfaramfam & MarieAntoinette & ams : dziękuję Wam bardzo! miło mi to słyszeć
    @Julka : Tak, myślałam. Zresztą ktoś mnie już o to prosił i mam w głowie parę pomysłów. Może w mojej następnej notce coś takiego się pojawi. No i dzięki.

    xx, Madame

    OdpowiedzUsuń
  5. @Olga : dzięki, cieszy mnie to! :)
    @ana1131 : dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny styl !
    my dopiero zaczynamy, ale zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na taki blog i stylówę, stanowczo za mało ludzi się Tobą interesuje, ale tak to jest, gdybyś była chłopakiem nie mogłabyś się odpędzić od fanów. Dziewczyny mają trudniej . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @moi_coco : Ojeju, dziękuję bardzo, chociaż nie wydaje mi się, żebym zasługiwała na jakąkolwiek uwagę! Ja i tak potwornie się cieszę, że ktoś w ogóle to czyta.

    xx, Madame <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta Wasza część! Dobre zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale numer ! przymierzałam dokładnie TĄ marynarkę , ale stwierdziłam w końcu , ze mi nie pasuje . A tu mi kurde wyskakujecie z takim bombowym lookiem . Zabiję ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo tu ładnie:) śliczna dziewczyna:P
    zapraszam serdecznie na mój blog www.zarabiaj-przez-internet-info.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...