poniedziałek, 26 września 2011

Chloe

Hej. Tu Chloé. Czas się trochę nade mną ulitował i dałam radę zrobić trochę zdjęć. :)

Mimo że kalendarzowe lato już za nami, pogoda ani trochę nie przypomina jesieni, więc postanowiłam wycisnąć resztki letnich trendów. Kolor nude i neon - zupełne przeciwieństwa, ale czy przeciwieństwa się nie przyciągają? :) Wraz z kolejną porą roku nadciągają zmiany, a jedną z nich jest kolor włosów i powiem szczerze, że jestem bardzo zadowolona.

Xoxo







BOYFRIEND BLAZER | CUBUS
NECKLACE | ORSAY
TEE | H&M
PANTS | ZARA
WEDGES | SEQUIN.PL
HAT | H&M

9 komentarzy:

  1. koturny i marynarka miodzio! Włosy cudne! Zestaw meeega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten żakiet tutaj za śmieszne pieniądze (coś koło 30 zł?), ale... same 44 i 42 :c Jest świetny i super wygląda z Twoimi włosami, jakkolwiek to brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalny, fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor wyszedł Ci kapitalnie ;)) bardzo podoba mi się marynarka w połączeniu z neonową bluzka ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja, super zestawienie kolorów i krój marynarki oversize'owy mega tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny set!! genialne włosy :)

    obserwuje i zapraszam również do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. @famfaramfam: dziekujeeeee :)
    @kelly: ja chyba kupiłam ją za 60 zł
    @cuksowa: dzięki :)
    @gabba: cieszę się, ze ci się podobają :)
    @judy: dzięki :)
    @san-uhaaa: thx :)))

    Chloe

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie dobrany! Zdecydowanie najlepszy z najlepszych! BUTY!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...