czwartek, 1 września 2011

Madame

Błyszczące rzeczy w tym sezonie będą bardzo modne. Złote spodnie to druga taka rzecz w mojej szafie i sądzę, że lśniących materiałów będzie w niej przybywało. Strój miał być bardziej wieczorowy, dlatego spodnie zestawiłam z moją czarną, transparentną koszulą, którą upolowałam na wyprzedażach w H&M'ie. Do tego parę dodatków - pierścionki i naszyjnik, który pokazałam Wam już w moim pierwszym poście i wydaje mi się, że zestaw mogę nazwać przyzwoitym! :) 
A Wy co sądzicie o tym błyszczącym trendzie?
Więcej zdjęć looku powinno się pojawić wieczorem. 



SPODNIE - ZARA
KOSZULA - H&M
KOTURNY - H&M
OKULARY - F&F (TESCO)
TOREBKA - TK MAXX
BIŻUTERIA - H&M, GLITTER




12 komentarzy:

  1. Wow, w życiu bym nie powiedziała, że będę na tak , jeśli chodzi o takie spodnie... ale jestem!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw z ta koszulą wyglądają świetnie!:) też na nie polowałam, niestety za duże, mam nadzieję że zaniedługo uda mi się kupić te lub srebrną wersję:)
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. @kelly : W takim razie cieszę się, że przekonałam Cię do takich spodni! :)

    @gienia. : :)

    @JudY : Dzięki! I życzę powodzenia w szukaniu spodenek! :)

    Madame, x

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna stylizacja!!!
    chyba jedna z najlepszych jakie tu widziałam!!
    oby tak dalej:)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w spodniach! jestem fanką!
    zapraszam na naszego bloga, jeśli ci się spodoba, dodaj do obserwowanych.
    www.work-wardrobe.blogspot.com
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. @bacha-baszka : dziękuję ślicznie! strasznie miło mi to słyszeć! :)
    @wardrobe : dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie, mistrzowski zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. @anetaaneta : Bardzo dziękuję! (:
    Madame, x

    OdpowiedzUsuń
  9. Madame, uwielbiam Twoje outfity <3
    Mogłabyś zaprezentować zestaw bardziej sportowy, tzn. który będzie nadawał się na jesienne ogniska w chłodne wieczory? :)

    PS. Mam zamiar kupić sobie botki Jeffrey'a model Lita Platform Boot - Black , jak sądzisz, w przyszłym roku będę mogła jeszcze je założyć?

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ślicznie! Strasznie miło mi to słyszeć!
    Jasne, postaram się coś takiego zrobić, tylko jeszcze nie wiem kiedy.

    Myślę, że tak. Ja mając takie buty, nosiłabym je dobrych parę lat. Są idealne! :)

    xx, Madame <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, chyba moja ulubiona !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...