czwartek, 25 sierpnia 2011

Chloe

Hej, z tej strony Chloé. Pewnie większość z Was kojarzy mnie jako wyrwanązkontekstu, czy Agness. W każdym razie - chciałabym się wcielić w rolę Chloé - czyli młodej dziewczyny z ogromnym i nieposkromionym temperamentem, która jest odzwierciedleniem mojej osobowości i stylu. Interesuję się fotografią mody, projektowaniem oraz muzyką, która przez pewien czas odgrywała kluczową rolę w moim życiu, zanim pojawiła się sztuka zapisywania chwil na matrycy.

Jeśli chodzi o mój sposób ubierania się jest on bardzo różny ze względu na zmienny nastrój i nastawienie do świata. To, że wyglądam za każdym razem inaczej nie oznacza, że nie mam klasy, czy wyczucia, ale oznacza to, że każdego dnia jestem inną osobą, która patrzy na siebie codziennie w inny, świeży sposób. Uważam, że wielkim wyzwaniem dla każdej dziewczyny jest zaakceptowanie siebie - swoich słabości i podkreślanie swoich zalet. Nieustannego przezwyciężania tego, co uważamy w sobie za złe, czy może czasem neutralne. Myślę, że też jestem taką dziewczyną. Uczę się ze 'sobą żyć' mimo, że wcale za sobą nieszczególnie przepadam i jestem przekonana, że blog jest świetną formą, aby dowiedzieć się i uświadomić sobie jak wiele mamy zalet, których sami często nie dostrzegamy. I nie chodzi o to, aby ślepo podążać za komentarzami, które narzucając pewne standardy oddalają nas od prawdziwego ja, ale wyciągać wnioski i uczyć się coraz więcej o sobie.

Stylizacja na dziś jest dość odważna i w takiej czuję się jak ryba w wodzie (tak właściwie, to ciekawe jak czuje się ryba w wodzie, bo chyba generalnie to dla niej normalne, prawda?).



hat | H&M
blazer | secondhand
jewelery | Glitter
top | H&M
maxi skirt | H&M

6 komentarzy:

  1. Go,go, girl! Dobra stylówka! Taki żakiecik w secondhandzie? Marzenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cute outfits!

    xx, Lea
    http://abouthumanthings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudowny (zajebisty!) pierścionek! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia to po prostu baaaaaaajka! jakim aparatem zostały zrobione? By the way, Twoja stylizacja również urzeka - jest wyjątkowa pomimo codziennosci. Super! oczywiscie dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. z jakiej firmy ten cudowny lakier? ;)

    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @kelly: dorota dostała ten żakiet od mamy, potem dała go majce, a ja go od nich sobie pożyczyłam :D

    @Lea & Angelina: thank you thank you thank you!!

    @Pralinka: Canon 5d :) dziękuję ci baaaardzo! jeśli chcesz zobaczyć więcej moich zdjęć zapraszam Cię na mój profil na maxmodels :) www.maxmodels.pl/wyrwanazkontekstu.html

    @weronika: dziękuję! Inglot nasz polski kochany :)

    Chloe, x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...